|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-07-06, 22:37 | #19 |
Lokförare
|
Ja Dj Clinton...det är skillnad på dessa två frågor...Visst det är inte förbjudet att fråga...men man kan väl ändå göra det med lite vett?!?!?!?!...det är iaf vad jag tycker...
Och som Janne har sagt ett antal gånger så gör dom flesta här grejer för dom att själva vill å inte för att vi vill...å ju mer folk tjatar ju mindre lust att göra grejer får dom å det vill vi ju inte. Nu kommer jag säkert få en himla massa skit för detta inlägget men det är bara min personliga åsikt om detta eviga tjat! Ursäkta Mats att jag gör denna topic något OT. hoppas du har överseende? Mvh//Christoffer...Oxå lokförare |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
"Modernisering" av KMJ. | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2002-11-04 18:51 |