![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Jag har kört en hel del på BHJ dom senaste dagarna. Eftersom jag vill att persontrafiken ska rulla runt av sig själv så tyckte jag att jag var smart när jag kom på att ge dom två Y1'orna sina körorder och därefter spara spelet, så att nästa gång jag vill köra så har dom redan direktiv att köra efter. Men saker och ting går förstås aldrig som man tänkt sig. Problemet är följande: 1: När jag laddar den Session som jag sparat inne i Driver så har alla förare fått tillbaka sina orginalnamn. Dave, Geoff, Alistair mm. 2:När jag öppnar Mapview så koncentreras kartan på Hedebo, även fast jag befiner mig i andra ändan av banan och jag kan inte flytta den. Är detta kända problem eller är det bara jag som lyckats ställa till med något? mvh .... Mats |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med AE | vl | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-06 12:03 |
Problem med Picadilly line(london underground) | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-12-05 18:43 |
TOCA Race Driver | niofem | Off-topic | 59 | 2003-05-08 20:35 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 23:20 |
Trainz Problem försenar Pendeltågslinjer | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-01-13 17:02 |