![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jo jag vet att der skulle vara fler bilar här, men detta är ju inte färdigt ännu. Jag har bara satt ut det för att jag skall kunna se om det passar ihop med spår med mera. Jag är än så länge i inledningsskedet. Visserligen sitter man här ett antal timmar och sliter med detta och sedan när man stänger ner så tänker man " Vad fan, har jag inte gjort mer" och då kanske man inte kommit mer än 100 m framåt. Det är likadant med tivolit och allt det andra, det är halvfärdigt eftersom jag bara fick en idé om att ha ett tivoli där när jag fixade med gantrys. MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
B-lokets status. | Jonatan | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2004-12-16 17:53 |
Protjekt X7 status | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 26 | 2003-01-06 02:07 |