|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-02-15, 14:19 | #1 |
Medlem
|
Undrar ni varför DJ Clinton inte har svarat?
Jo, så här är det.
Jag och DJ Clinton är alltså mycket bra kompisar. Och i Fredags eftermiddag så fick jag reda på att Mohammad hade ramlat och fått en hjärnblödning. När jag fick reda på det hela hade han fått kommit ut ur respiratorn men sov. Men nu (för några minuter sedan) så ringde Mohammad mig. Han har väldigt ont i huvudet, är mycket, men han är vaken. Så, detta var alltså varför DJ Clinton inte har svarat på ett tag. MVH Daniel VD för UBOPGE |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Inget Rajtan Tajtan här inte! | Riitta | Off-topic | 3 | 2003-05-15 20:41 |
Varför funkar inte länkarna??? | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-09-16 21:42 |
Varför kan man inte maila sörre filer ppå hotmail. | prymikom | Off-topic | 1 | 2002-09-08 02:28 |
Varför byter ni inte tillbaka till dom fina färger | Hawk | Off-topic | 2 | 2002-08-23 01:27 |
Krig, va då, ja vill inte ha nått krig | Hawk | Off-topic | 9 | 2002-07-18 12:49 |