![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Såvitt jag vet, så finns det ingen funktion där Altitude autopilot kan "stängas av" åt ena hållet.
Min FS2002 fungerar klockrent. Om du har en mus med rulle (nästan standard idag) så kan du utföra alla justeringar med rullen; Kursändringar, höjdändringar, fartändringar - så slipper man klicka ihjäl sig. Funktionen finns även på Radiostacken. Knebert: Om det nu är så, att du försöker minska på din höjd innan förra inställningen har nåtts, så står siffrorna kvar på stigningshastighet - men detta skall du kunna ändra på manuellt. Vissa flygplan - 737 i synnerhet är väldigt känsliga på Farten - kör du för fort, så får du en konstant stigtendens hur mycket du än försöker minska flyghöjden - och detta redan innan du får larm på 'Overspeed'. Två små detaljer som alla kanske inte tänker på. Själv Flyger jag hellre med 777:an Moving Steel on Land and Under Water |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 15:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |