![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Vilken av dessa webbkameror borde jag köpa? Eller finns det ännu bättre kameror för under 900:- som ni vill rekommendera!(visa gärna bilder, vare sig det är från dessa eller någon annan bra!
![]() Det är ganska brådis, jag köper en ny imorgon eller på onsdag och hoppas ni kan komma med bra förslag som alltid! ![]() ![]() Kamera nr1: Namn - Logitech QuickCam Pro 4000 Mpix - 1,3 Uppl - 640 x 480(eller är det mer?[:I]) Pris - 990kr(går att få billigare, ja vet!) Kamera nr2: Namn - LOGITECH QuickCam Zoom Mpix - ? Uppl - 640 x 480 Pris - 796kr(går att få billigare, ja vet!) Det ska sägas att kamerorna ska ha mikrofon och så då morsan vill kunna snacka via msn utan att behöva skriva! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag tror att den förstnämnda är bra och tänkte beställa den men om ni har något bättre förslag eller vet hur bra/dålig den är så![ ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vilken hårddisk? | Pierre | Off-topic | 10 | 2004-09-26 16:05 |
Dags att köpa in TRS2004! Lite info behövs! | DJ Clinton | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2004-06-26 20:07 |
Hur ser jag vilken version jag har? | andreasrosen | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-12-30 09:46 |
Någon som vet vilken X1x?? | prymikom | Lokaltrafik | 7 | 2003-10-24 08:42 |
Vilken är den bästa originalrutten i MSTS? | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-03-14 21:29 |