![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej på er igen Teckniker:
Har kollat lite på configarna ang. soundet. Tror jag fattar lite mer nu. I min manövervagns-config så är enginesound spec bortagen fast det dånar om den i alla fall då man kör med den lånade caben som finns med. Så har jag förstått att enginesound-spec. pekar på en underfile som finns med spelet antagligen, med hjälp av en kuid. I Ybo6 motorvagnen finns denna rad i config. Ja...ni som är profs kallar den väll för tagg.¨Så ser dennna tagg ut i alla fall. enginesound <kuid:-1:42003001> Frågan är om det är möjligt att med något enkel grepp på brädan här framför mig trycka ned en tangentkombination för att söka rätt på denna file eller är den för evigt förborgad för mig/oss som inte är hackers. Skulle vara kul att få se hur den ser ut åtminstone. Så ni som kan sådant här får gärna höra av er. Får väll försöka tagga ned mig så länge. Kalle KAH |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
ang få bort lok | bjrn | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-10-26 15:34 |
Hur tar man bort aktiviteter? | Totte | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-04-10 18:47 |
Problem med spår i TRS2004: går inte att ta bort | rojo75 | Landskapsdesign - Trainz | 6 | 2004-01-08 12:13 |
Gamla versioner, kan man ta bort dem? | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-01-10 12:34 |
Undrar om man kan ta bort basebords | Yzerman | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2002-06-02 00:11 |