![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Man vet aldrig när man får tid över, så jag tänkte fråga om någon har möjlighet att ge mig lite mått på bommar? Jag vill gärna då ha mått på själva stolparna som ger ut ljud och ljussingnaler om det går. Och eftersom det redan finns vanliga övergångar för trafikanter, så skulle jag gärna ta emot mått från stationsövergångar. Nu sitter jag ju och ber er om allt hela tiden, men jag har tyvärr inte möjlighet att fixa det här själv eftersom jag nästan aldrig kommer i kontakt med järnvägen. Har nu någon et ljudklipp från stationsbommar, så tar jag hemskt gärna emot det. Men men, jag ska inte sitta och rabbla upp vad jag vill ha utan att göra något själv. Det är ju inte säkert att det blir något av det här, men får jag tid så kan jag ju alltid försöka. / Joel |
![]() |
![]() |