|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-04-06, 20:42 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
En massa dumma frågor...
Så sitter man här, febrig och förkyld, och hemma från jobbet... [xx(] Har äntligen gått och köpt mig en ordentlig spelmaskin som klarar alla spel som finns och nu har jag stoppat in MSTS igen som jag inte haft installerat på väldigt länge...
Törs man ställa några nybörjar-frågor utan att ni blir gramse? Har sökt lite här och där, men det går inge bra idag ... Jag har tyvärr glömt allt jag kunnat om MSTS. (Svar med bara en länk går utmärkt...) - - - - - Vad heter intro-filmen? Vill ju ta bort den där Kujo-reklamen förståss. - - - - - Vad är minsta antalet train och consist som MSTS kräver för att starta utan en massa felmeddelanden? Jag kommer, som tidigare, att ha flera installationer av MSTS. En med bara svenska rutter och tåg, en fransk, en amerikansk och en "default" så att bat-filerna kan kopiera alla objekt. Alltå kommer jag att plocka bort alla "onödiga" lok och vagnar. - - - - - Var finns Roggas svenska trackmonitor? - - - - - [8] |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
undeliga frågor | andelind | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2005-02-27 18:38 |
Nybörjar frågor | magnus_y1 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2004-11-28 18:53 |
Frågor om de svenska signalerna i TRS 2004 | Joel | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2004-05-16 01:42 |
CiT och ETAB.... Frågor! | Pursche | Virtuella Tågbolag | 7 | 2004-03-24 13:30 |
Lite frågor om Trainz för en nybörjare | Surfsmurfen | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-12-16 00:42 |