|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-07-11, 20:25 | #1 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
Hej alla i forumet
Kul att forumet åter är öppet för nya medlemmar.Jag har precis registrerat mej och vill på detta viset visa att jag är med er andra.
Jag har haft tillgång till Train Sim ett tag och på egen hand lyckats utveckla möjligheten att bygga ny rutt och ju mer man håller på desto roligare är det. Min möjlighet tidigare har bara varit att läsa era andra inlägg i forumet och på det viset tagit del av mycket nyttiga tips och ideer.Jag har en fråga. Är det någon som har en läsbar wordpad fil till Ljungbergs hyreshus, den som var med gick inte att tyda. Vi hörs Bertil e-post be.lofstrom@telia.com |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Viktigt! Läs! - Störningar under påsken på forumet | Fredrik | Off-topic | 3 | 2005-03-25 09:39 |
tack till stw och alla ni andra... | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2005-03-02 14:09 |
Hur använder ni forumet? | Fredrik | Off-topic | 13 | 2004-01-16 23:55 |
STW och Forumet | MatsH | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2003-11-01 18:40 |
Var är alla på forumet... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-04-03 19:29 |