|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-07-12, 03:49 | #1 |
Medlem
|
Någon som ritar smalspårsmodeller till MSTS?
Jag har för mig att ställde frågan innan någon hackade sidan, men nu ställer jag den igen.
Är det någon som ritar smalspårsmodeller till MSTS? Jag har hittat lite utländska modeller men dock inga svenska. Det skule vara roligt att kunna köra lite smalspår emellanåt också. Det har ju som ni vet funnits ganska många banor här i sverige. Nu finns dock bara ett fåtal kvar varav de flesta är museijärnvägar. PS. Skulle vara kul om det fanns en tråd med lite udda prylar. GT |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Finns X30 - Öresundståg till MSTS? | henke_89 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 30 | 2004-08-10 10:41 |
Big Boy till MSTS! | Zzarr | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 15 | 2002-07-19 21:40 |
Karlskrona stads spårväg till msts (Kanske) | Jonsson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-06-29 11:50 |
Gmax till MSTS | emges | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2002-05-31 15:29 |
Auran Paint Shed till msts | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-05-30 23:26 |