|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-05-12, 22:37 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
Frågor om de svenska signalerna i TRS 2004
Hej!
Sitter och experimenterar lite i Surveyor nu, men jag håller inte på med något särskilt. Men jag skulle i alla fall vilja veta hur de svenska signalerna i TRS 2004 ska sättas ut. Som hur jag använder blocksignler, dvärgsignaler och den där andra typen som jag inte kommer ihåg vad den hette. Och så de där gula skyltarna under signaltavlorna, vad ska man skriva på dom? När jag sätter ut signaler så vill jag ju helst inte att det ska bli så rörigt och signalerna ska fungera rätt i diverse situvasioner. Det finns ju också en massa svenska, gula små skyltar avsedda för att sitta på kontaktledningsstolparna. Vilka ska användas till vad? Och så har jag en fråga till, och det är vart man ska sätta ut ATC-baliser? Nu kanske ni tycker att jag är lite jobbig som ställer så många frågor, men ni kan ju svara på dom ni kan och har tid med! / Joel |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Radera delar av Svenska Tåg 2004 från PC:n | alvesta | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2005-03-03 08:15 |
Svenska tåg 2004 | Hinken | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2004-12-18 04:22 |
Svenska Tåg 2004 | larserikbergsten | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-13 22:14 |
alla objekt (svenska i TRS 2004) | leoj | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-12-03 18:07 |