![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Har upptäckt att de tåg som installeras genom en install.exe-fil sällan fungerar. Har upprepade gånger försökt installera t ex TGOJ litt MA, v.2 men det vill sig inte! Till den saknas tydligen en .s-fil medan det till andra installationer kan saknas en .bmp-fil eller nåt annat. Däremot är det sällan några problem med de .zip-filer där man klistrar in filerna i olika mappar.
Inläggen i Forumet tyder på att detta är ett känt problem, men har någon klurat ut en lösning? Vill gärna ta del av den i så fall... Till vissa tåg finns ingen .con-fil. Hur använder man då tåget? Har provat Conbuilder och kan göra egna .con-filer, men hur använder man dem sedan i MSTS? Jag har många tåg inlagda men kommer inte åt dem genom MSTS. Hur får man in dem i rullningslisterna i MSTS? Slutligen en mycket stor eloge till alla entusiaster som skapat detta! Jag är djupt imponerad och hoppas själv kunna bidra när jag lärt mig lite mer! Tack på förhand! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Installationsproblem JBJ | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-06-12 20:17 |