![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
tja, som ni kan se nedan så är mina textuer helt knasiga... jag har ingen aning om varför. jag följde gmax skolan som finns på forumet (fast jag använde 3ds max) tror det blev något fel på vägen, för dessa texturer ser mycket knasiga ut just nu...
jag följde guiden så långt jag kunde, tills den tog slut. så efter det så valde jag bara exportera till .im format (bara för att kunna kolla så alla texturer ser bra ut), men jag har för mig att man måste göra någonting i mellan, men jag vet inte vad. Jag använde ett annat program förrut och provade att titta på en .3ds bild, men där blev det massa gröna kanter, så jag tänkte göra på detta viset för att kolla ut allt blir så jag hoppas att någon kan svara på detta, så kanske det kommer några fina skapelser till trainz/msts (då jag ger ut dessa i 3ds format) (bilden ska föreställa ett transformator hus (efter bengans bilder)
/Leoj Jaudidamdamdubidamdam Senast redigerad av leoj den 2005-07-13 klockan 13:34. |
![]() |
![]() |