|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-06-12, 04:30 | #1 |
Guest
|
Betala för MSTS-rutter???
Jag har märkt en tendens till att de som gör nya rutter, börjar antingen att lägga dem på en CD-ROM för §xx.xx dollar eller Euro, eller att man t ex skall använda t.ex. PAyPal (en betaltjänst med kreditkort) för att ladda ner olika rutter. Jag har full förståelse för att ruttbyggnaing är både krävande och tar lång tid, men vart är vi på väg egentligen??? Merparten av de utländska rutterna som tidigare var gratis på www.railserve.com har nu helt plösligt blivit sidor där man ska betala en ringa summa för att hämta hem rutten.
Hoppas inte att Svenska 3D-tåg går samma väg. Vad tycker ni??? själv tycker jag det är för [}] Byggare Bob |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
MSTS Hänger! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2003-04-08 00:43 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 23:18 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 20:32 |
Möte av flera tåg i MSTS. | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-01-30 21:21 |
Svensk version av MSTS är snart här. (Bilder) | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 29 | 2003-01-11 16:30 |