|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-06-18, 01:30 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Jun 2004
|
Bygga tåg
Hej alla glada. Det är så att något dumt har hänt. Jag satt och slösurfade lite och hittade den här sidan och massor av svenska lok och vagnar. Och till min glädje hade jag ett msts här hemma så jag tänkte att det kanske skulle vara något för mig. Iaf så nu är jag fast med spelet. Inte bra alls ju.
Det jag tänkte på var att det finns ju fotorealistiska tåg så då borde det ju vara möjligt att göra elstolpar och andra bandetaljer med samma princip. Eller? Finns det nån fyndig person som testat det? Och så undrar jag om det är svårt att göra fotorealistiska hytter till låt oss säga Y7 och dom andra. |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som vill bygga en sådan här? | LLJ | 3D-design - Trainz | 2 | 2003-11-19 16:26 |
Tänkte bygga en liten egen rutt... | fregge | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 10 | 2003-10-06 17:16 |
T46 [Någon som vill bygga den?] | purre57 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2003-03-11 15:46 |
Hur fixar jag fler segs när ja börjat bygga?? | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-01-10 03:33 |
Nån som kan bygga desa lok | Richard | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2002-12-26 17:26 |