![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej. eftersom jag får de mest ofullständiga ordrar och sedan ändringar på dessa från olika bolag så ligger jag just nu en vecka efter med att uppdatera det ni skrivit till mig. [xx(]
![]() Den enda som kan skriva riktiga mail är faktiskt CT Inc. Här nedan kommer ett sådant mail som tog mig 10 minuter att utföra: "Hej! Vi har nu sålt alla våra godståg till RTS Trafik AB. Timmertåget och Cementtåget har sålts för en summa av XXX VSEK, även Containertåget och Oljependeln såldes för ytterligare XXX VSEK. Detta innebär att XXX VSEK ska dras av från RTS och läggas in på CT Inc. Lånköpen det handlar om är nummer (CT Inc´s flik): Lånköp 5, lånköp 6, lånköp 15, lånköp 16, lånköp 20, lånköp 22, lånköp 23 och lånköp 28. Kontrakt som ska skrivas över på RTS Trafik AB är nummer 6013 (SWE), 6014 (SWE), 6015 (SWE), 6016 (SWE), Gt 15345-19104 (KMJ), 16005-16006 (KMJ), 16101-16102 (KMJ), 16014 (KMJ), 16015 (KMJ), 26013 (NEJ) och 26014 (NEJ). Vi vill även påminna dig Pursche om att Timmertåget och Cementtåget köptes av RTS Trafik förra veckan så därför så ska dom stå för veckokostnaderna för förra veckan för dessa fordon. Använd även alla pengar som vi får in till att betala kortlånen med (dvs XXX VSEK). Mvh Mohammad Mafiha, vd för CT Inc Detta är exemplariskt och sådana vill jag se fler av i framtiden av allihop. gläd mig nu. [8)] M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |