Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-06-19, 23:51   #1
Rc1166
Niträknare & STW-member

Reg.datum: Aug 2001
Standard Frågor om förra sommarens möte i Sundbyberg.

I fjol sommar hade vi besök av Henk från Auran som då avslöjade lite av det som kom i TRS2004.
Det är inte omöjligt att vi kan göra något liknande igen för TRAINZ EE men då pratar vi om februari mars 2005 och hoppas på att Henk har med sig någon mer från Auran.
OBS att detta inte är ett löfte att det blir något men jag vill ha synpunkter från dom som var där i sumpan om vad som skulle kunnas göra bättre. Sen vill jag också veta varför några av er som ville komma inte gjorde det.

Min egen dröm är ju att kunna ha SJK lokalen en söndag men om vi blir fler än i fjol så kanske vi behöver något större. Problemet här är ju att sånt kostar mer och att "jag" i så fall kommer att bli tvungen att ta inträdesavgift.

Så här långt har det varit naturligt för mig att göra våra shows i Stockholm, då det finns ett antal Trainzerz där med egna datorer med god kapacitet som är villiga att lägga dom i en baklucka för att ta dom med (T ex till Strängnäs och Köping)
En gång var vi inbjudna till Gävle och en gång till Ängelholm, om vi inte hade varit inbjudna så hade vi knappast kunna visa Trainz. Det vi "sponsrades" med var lunchkuponger, hotellrabatt eller övernattning i en museisovvagn. Det vi fick tillbaka i form av uppskattning från både museichefer, personal och besökare var väl värt det i alla fall för mig.

Så till mina frågor:

OM det kan bli så att i början av nästa år några av Aurans "Höjdare" kommer till Sverige , kommer ni då vara intresserade av att träffa dom ?
Kommer ni att vara villiga att betala för att vara med på mötet?
Hur vill vi att vi lägger upp ett sådant möte?
Hur många kan ta med en dator till stockholmstrakten?

Som ni märkt så har jag skrivit Stockholm ovan men om någon annan tar på sig att fixa det på annan ort så är ni välkommna med förslag.

Kenny
Rc1166 besöker inte forumet just nu  
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:40.