|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-09-02, 00:34 | #1 |
Member
Reg.datum: Nov 2002
|
London underground
Hej
Nu till ett litet problem som jag tror varit uppe här förut. Kan inte välja annat än dieseldrivna eller ånglok på denna bana trots att jag installerat X-tracks. MSTS känner den tydligen inte som en electrifierad bana trots X-tracks och dess mittskena. Är det en känd bug och hur kommer man runt det. Konstigt nog kan jag välja även eldrivet på annan rutt och sedan gå över till London Underground igen och behålla mitt val. Nyfiken på era synpunkter Svenne |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några bilder från London! | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2004-07-25 05:48 |
Sitter i London vid Earl's Court... | Olaf Lindström | Off-topic | 7 | 2004-07-16 20:28 |
London Till Paris att lada ner till msts | seahawk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 8 | 2004-01-30 20:54 |
Problem med Picadilly line(london underground) | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-12-05 18:43 |
Åker till London 24 Juni & Om Flygräddsla | Kvarne | Off-topic | 11 | 2003-06-30 21:01 |