![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#28 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
T43 , vad det ja.
Hmm...Jag vet inte hur jag ska göra spakarna , dom som tydligen ska sitta snett höger. I loket. Jag har just pratat med en del andra och ingen verkar veta. Så jag ska ivarfall göra ett försök. Men blir det inte lika bra som RC/Dm3 så ... Men just nu ska jag göra klart hytterna till RC6 o Dm3. Och så bussen på det. Sedan har jag trainz att få ut beta versionen på den. Och så är det jul. På det. Men runt februari bör TRS04 linjen komma som beta och sedan ska jag börja med några nya hytter. Fick ett mail om en ("elåsna?!") av dom bifogade bilderna att döma syftar någon på MTAB;s IORE,lok. Ja jag ska ta den med, så … T43 om möjligt IORE hytt Dom tar jag efter jul/nyår. Och ja jag vet att det här är en tråd om msts inte trainz. Men jag skrev det en då här så att jag slipper skriva det två gånger om vad jag gör om någon undrar. P G A mail så ser all här. Och hytter till Trainz som jag skrev att jag började på ... blir inget. Hälsingar TW |
![]() |
![]() |