![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jag har inga problem att med köra standardbanorna i TRS 2006.
På den egna rutten som är under byggnad ligger jag ibland så nära gränsen att det gärna blir lite laddhack på sina ställen, något jag tycker är mycket störande. Skulle gärna vilja lära mig lite mer av någon som kan bättre: Hur tar man reda på sitt FPS-värde och hur bra bör det vara? Är det FPS-värdet som är för lågt när man får laddhack, eller ligger problemet någon helt annanstans? Hur förbättrar man FPS:en om det är för lågt? Jag har inte råd med en ny dator och vill dessutom inte gärna börja om med en helt ny hårddisk igen, eftersom jag har så många andra program, med ett otal uppgraderingar, som känns jobbiga att göra om från början. Min nuvarande dator har P4 2.80Ghz, 1024 Mb RAM, Geforce FX5900, hårddisk 120Gb, varav 60Gb ledigt. Var ligger ev. flaskhals och hur bör man isåfall åtgärda det? Många frågor som jag gärna skulle vilja ha lite synpunkter på... MVH Håkan |
![]() |
![]() |