![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#27 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
Men en del här som skrev mail verkar inte riktigt förstå att saker som händer i verkligheten går först. Och att MSTS inte ÄR verklighet. Ja jag vet en del som är 30+ i ålder som jag känner lite så där som inte förstod att den Virutiela världen med MSTS fick vänta , en del blev riktig arga ( på riktigt) , ehhh ... är lite sjukt då för mig, det här är nog ett intresse som dom flesta av oss här har, med tåg , bussar en del, msts o s v. Men den del går jämt förlångt. "Hur_som_helst" den nya färgen på hytterna blev bra. Två större bilder med, skriva vad ni tycker innan jag gör för mycket med hytterna. Bra, dåligt, fel färg ? Jag tycker väl själv att den grå färgen ger mera rättvissa Åt hytterna. Bild .1 RC6 Bild .2 Dm3 TW Senast redigerad av Rogge den 2005-11-29 klockan 17:38. Anledning: Såg till att citatet hamnade rätt. /Rogge |
|
![]() |
![]() |