![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Är det någon annan som också har problem med nedladdning från DS.
Det här händer för mig. När nedladdningen är färdig, som just nu går väldigt fort. Visp, så är det klart och det vanliga meddelandet kommer fram. Download cart completed and cleared. ![]() Under andra fliken. 0 of 147 files downloaded (0 of 24 MB) ![]() Nu tror ni säkert att jag redan har det här hemladdat och det trodde jag också, men detta har hållit på några dagar för mig nu. Då har jag för säkerhets skulle öppnat en ny mapp för hemladdade kuider, samt flyttat på downloads från Trainz för att jag trodde att den vid nedladdning kände av att det redan var hemladdat. Så med andra ord har jag flyttat bort allt som var nedladdat sen tidigare. Men det blir likadant ändå. I den nya mappen som kuiderna ska sparas i. Dyker det bara upp en som har blivit nedladdad. ![]() När jag dubbelklickar. Dyker detta upp. ![]() och när jag trycker OK, så kommer nästa ruta upp. ![]() och när jag trycker OK här, så kommer denna ruta upp. ![]() och när jag trycker OK för tredje gången, så kommer detta fram helt blankt. Är likadant även om det är en annan kuid som jag har laddat hem efter flera olika försök. ![]() Är det någon som just nu har samma problem eller har haft. Kan tillägga att jag för några dagar sedan uppdaterade Windows XP till SP2. Men kommer inte ihåg om det var före eller efter det här problemet som jag har just nu. Vid nedladdning har jag också haft brandväggen avstängd. Bengan. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
2st problem. Någon annan med samma? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-06-30 19:38 |
Är det någon som har samma problem som jag | pirat | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2004-04-11 15:59 |
Forumsproblem, någon annan. | Bengan | Off-topic | 2 | 2003-01-07 14:59 |
Problem vid nerladdning från Forumet. | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-12-22 23:42 |
Linux (forts. från "Problem med IE6") | kovacsi | Off-topic | 3 | 2002-09-21 15:55 |