|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-11-25, 18:27 | #1 |
Medlem
|
Nybörjar frågor
Hej!
Har just skaffat MSTS och har några nybörjar frågor. 1. Jag måste alltid ha CD2 i när jag spelar ska det vara så? 2. Är Banbyggarna.com borta för alltid? 3.Vad är det man bör börja med att ladda ner? Jag har förstått att det finns något som gör att spåren ser vbättre ut? 4. Går det att justera överhastigheten innan urspåring? är lite störande att spåra ur i 112mph på en helt rak 110 sträcka. Några frågor från en nybörjare jag återkommer säkert med fler i helgen då jag har tid att verkligen jobba (leka?) med MSTS Magnus |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
CiT och ETAB.... Frågor! | Pursche | Virtuella Tågbolag | 7 | 2004-03-24 13:30 |
Frågor om TSM, Animerade saker för nedladdning. | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-05-12 21:17 |
Lite frågor om Trainz för en nybörjare | Surfsmurfen | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-12-16 00:42 |
Tre frågor!! | vfp420b | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-12-08 15:33 |
Lite frågor och Önskemål. | SJAB Förare | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-10-07 15:58 |