|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-12-17, 05:35 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
Begränsningar i en rutt
Jag undrar om det finns nån begränsning på hur stor en rutt kan vara utöver hårddiskutrymmet? Om man t.ex skulle ge sig på att bygga en verklig rutt och sen vilja expandera denna allteftersom, kan det bli problem då efter ett tag p.g.a ruttens storlek? Begränsar antal objekt en rutt, finns det polygonbegränsningar etc. Om jag fattat allting rätt så byggs hela landskapet upp i en rutt under initieringsfasen när man startar en rutt. Vad är då bäst, dela upp en stor och krävande rutt i flera mindre och göra aktiviteter som utgår från slutstationerna i den föregående rutten osv.
|
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kopiera en rutt... | Pursche | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-12-09 12:36 |
Min rutt plan!! | Trigger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 17 | 2003-11-12 15:58 |
Tänkte bygga en liten egen rutt... | fregge | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 10 | 2003-10-06 17:16 |
Lovande rutt [Snygga screenshots] | Fredrik | Landskapsdesign - Trainz | 8 | 2003-01-30 20:38 |