![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Halloj, nu så har jag lagt mark och allt till min rutt KTJ i spelet.
Men nu så har jag en fråga om att få tag på filnamnet: Igår så var jag inne i sidan och skulle skriva upp tips i från msts till att göra rutter. Det var mycket som jag skulle komma ihåg när jag ska bygga i sidan. Förutom att jag fått ett stor fråga åt er kreativa medlemar här: När jag ska gå in och öppna "alla dina objekt" som står i msts akuten så får jag inte något svärläst text i den. När jag läser en text i sidan så står det så här nere: "Om du laddar ner combstuf.zip ifrån www.train-sim.com så kan du få alla objekt (hus, bilar m.m.) som finns i alla orginal rutterna i din rutt. Man kan sedan installera efter readme eller som jag gör nedan". Jag förstog vad de menades i den texten tydligt. Nu när jag ska öppna sidan så kan jag inte spåra upp den i någon avdelning i sidan. Är det något som vet vad man kan ladda ner den filen i train:sim.com?
file:///ELEVER%20på%20Hallon/Urbans%20elever/Glenns%20nya%20mapp/Glenns%20avatar.jpg Senast redigerad av Bålsta den 2006-01-03 klockan 19:55. |
![]() |
![]() |