![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Jag tänkte försöka bygga en amerikansk bana som omväxling och nu undrar jag ifall någon har några tips på trevliga lok och godsvagnar som jag borde ladda ner? Jag skulle även behöva amerikanska vägar med matchande korsningar likt dom svenska. Finns det tro? Jag gjorde en snabb sökning på DS men hittade bara ett franskt (?) korsningspaket. Banan blir inte så stor (bara 4 baseboards) och spårplanen har jag "stulit" (från LLJ tror jag) eftersom jag inte har så stor koll på amerikanska järnvägar. Jag hoppas att jag blir förlåten för detta. [:I] mvh .... Mats ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mina försök i gmax. | Carlj | 3D-design - Trainz | 36 | 2005-11-15 22:09 |
Första försök på nattbild | prymikom | Off-topic | 1 | 2004-03-01 21:47 |
ETT SISTA FÖRSÖK TILLL ATT MÅLA OM 1024*1024 TEX.. | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 53 | 2003-04-02 21:13 |
Försök med fotad front! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-03-13 16:13 |
Vet inte, ett försök till svenska spår | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 14 | 2002-11-02 12:26 |