|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2005-01-15, 21:43 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
Nybörjare behöver lite råd
Hej!
Just blivit lycklig ägare till TRS2004 och ST2004 & ST2005 skivorna och har lite frågor Först ett stort tack till alla er som lägger ner tid för att skapa svenskt material! - Finns det några bra industrier till LARS2 med animationer som de original till TRS? - Lyckades förstöra en bana när TRS gav mig första blåskärmen på säkert ett halvår! Banan dök inte upp igen och dess config fil var helt tom [8] Är det sånt man får räkna med?... Har Win XP SP2 och alla drivers uppdaterade osv, spelar rätt mycket FPS spel som SilentHeroes, Call of Duty osv. så det vill till. - Räcker det att kopiera TRS2004\World mappen om man vill ta säkerhetskopia på allt nerladdat och eget material? - Är det bara jag som svär över AI-förarna? Antagligen sätter jag inte signalerna tillräckligt bra och förr eller senare så slutar det med att två tåg står på varsin sida om ett signalpar och glor på varandra! Får nog hålla mig till enkelriktat så länge... - Går det att göra åt följande probelem vid dubbla övergångar? Ser ju lite kul ut Alltså, går det att synka så att båda bomparen fälls direkt även om bara den ena behövs, typ. Lär nog komma med fler frågor senare... |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Rutt bygge behöver lite hjälp! | Nicke_123 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 19 | 2003-03-20 21:40 |
Lite frågor om Trainz för en nybörjare | Surfsmurfen | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-12-16 00:42 |
Behöver lite hjälp | tufftuff | 3D-design - Trainz | 11 | 2002-10-30 19:33 |
Nybörjare behöver info.. | J0han | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-08-31 15:06 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 15:14 |