|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2005-01-25, 14:39 | #1 |
Nybörjare
|
Bra länkar till svenska sidor?
Är precis som så många andra helt besatt av trainz, jag spelar så fort jag kan (hade till och med bygt en detaljerad rutt från alvesta-kalmar men datorn dog och allt försvann)Hur som helst så ger jag inte upp så lätt. Har använt mig av de tips jag fått här för att använda satelitbilder för att skapa en så verklig miljö som möjligt. Kan bara rekomendera fler att göra så (det blir riktigt snyggt!
Nu till min fråga (som jag hoppas ni kan hjälpa mig med) är det nån här inne som kan ge mig lite bra länkar till sidor med bra downloads) med bra downloads menar jag saker som skulle kunna fungera bra i vår svenska miljö. Fina byggnader och sånt! Jag vet att det finns en del danskar som lagt ner en del tid på att skapa fina byggnader så även danska länkar skulle vara bra. Skulle vara grymt tacksam för all hjälp jag kan få mvh Johan Wikström |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Uppläggning av filer till e-buzz | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-01 14:21 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 14:05 |
Till bords! (svenska pass del 6) | dalchr01 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2003-01-29 15:50 |
Svenskare miljö | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2002-10-13 14:31 |
Välkommen till svenska forumet om Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2001-08-28 10:45 |