|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2005-02-02, 18:17 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
Tips på bra/trevliga rutter
Hej!
Jag undrar om någon eller några här i forumet skulle kunna tipsa om lite bra/trevliga rutter. Ett plus är om rutterna är antingen spårvagns- eller tunnelbanerutter, med tillhörande tåg vilka har öppningsbara dörrar. Det var många önskningar på samma gång, men jag hoppas ändå på att någon här kan hjälpa mig. Börjar bli något uttråkad på de rutter jag redan har, så det vore roligt att ha någon ny att köra på. / Joel |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Tips på rutter önskas | Daniel R | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-02-29 22:13 |
Tips på bra rutter? | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-01-28 00:47 |
Tips på bra rutter! | Pierre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-10-14 10:21 |
Rutter och tåg tråden! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-09-28 22:41 |
Tips och trix -öka framsen i tröga rutter | Hawk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 2 | 2002-09-23 19:06 |