![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Okey, då testar vi div. tall och gran objekt.
Eftersom jag har legat av mig lite på det här med objektbyggande, så hoppas jag på lite feedback om det hela. En STOR eloge till Hawk för KMJ, som gjorde det roligt att bygga och köra igen.Det bästa som hänt "svenska" MSTS hittils. Objektet kallat "25 m klar skog" är ett litet test för att kunna köra genom småland utan att först bygga i fem år.Just nu dock endast enkelspårig .Är lite bångstyrig att placera ,men prova gärna och hör av er. Kan utvecklas. ![]() ![]() ![]() Lånade lite miljö från KMJ.Min egen bana rasade Laddas från på min hemsida http://w1.515.telia.com/~u51503705/r...ain/trainh.htm Ljungberg (b) Edited by - lasselj on 28 July 2002 15:34:05 |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ny stor tall | Hawk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-01-16 16:38 |
Tall och björk :-) | Hawk | Landskapsdesign - Trainz | 9 | 2002-11-25 18:33 |