![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har gjort en ommålning av Lokkalles Y7:a till banverkets PMV 3844C.
Har fått klartecken av Lokkalle, så den är iväg skickad till Ebuzz och STW, så får vi se om den kommer för nedladdning framöver. I så fall behöver ni ha orginalet av Y7:an inlagd, då inte boggie och enginspec m.m. är inpackat i min cdp-fil. ![]() ![]() Tyvärr gick det inte, att få till blåa lykthus. Då mappningen av dessa hänger ihop med frontgrinden, då hade den också blivit blå. EDIT Lokkalle skickade mig en ny Gmax-fil som passar ihop med mappningen till lykthusen, så det kommer en variant som stämmer bättre med bilden ovan. Ska bara försöka hitta en annan blå ton som stämmer bättre. Om Ebuzz eller STW hade tankar på att lägga upp den, så kan ni väl avvakta ett tag. Så skickar jag den andra varianten imorgon. Ska hoppa i lopplådan nu. Börjar jobba halvfem imorgon. Lokkalle skickade även med texturerna till Säröbanan och tyckte att jag kunde skicka in dom också, när jag ändå höll på. ![]() Bengan. |
![]() |
![]() |