|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-07-29, 20:27 | #1 |
Medlem
|
Snyggare Train Simulator.
Hej!
Jag testade det här tipset med att göra en genväg till Train.exe och skriva in en textsnutt, resultatet blev följande: [Texturerna fick en mycket bättre skärpa.] [Exempel på KMJ-route rälsen, även kantutjäming.] [Ännu ett bild-exempel.] Jag har gjort min uppdaterade genväg tillgänglig för Er på adress: http://w1.132.telia.com/~u13210856/train.zip Den inehåller skarpare texturer samt kantutjämning. Ni måste dock ha ett grafik-kort som klarar av detta, t.ex. Radeon 8500. Lägg in genvägen på skrivbordet eller vart du vill! Skriv gärna kommentarer eller dylikt. Med vänlig hälsning: Pson |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz vs. Train Simulator | Glyder | Allmänt om tågsimulatorer | 3 | 2004-09-18 20:04 |
Train Simulator Arcade | Bowmore | Off-topic | 0 | 2003-10-23 22:53 |
Katastrofljud i Train Simulator | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-09-03 19:43 |
Äntligen Tunnelbana till Train Simulator! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-10-22 19:51 |
Kan man det på Train Simulator! | vfp420b | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-09-25 14:12 |