Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-03-12, 12:43   #1
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard STW. Önskemål om framförande till AURAN

Jag tillhör en av dom som är så förbaskat nyfiken, så att jag kan inte låta bli och ladda hem allt möjligt från DLS. Oftast blir det väldigt mycket skräp som jag inte har andvändning för.
Tycker att jag sitter mer i TrainzObjects och gallrar bort, än vad jag håller på med själva Trainz. Det tokiga är att jag hinner inte ikapp. Gallrar jag bort 100 objekt, så har jag istället laddat hem 150 st nya istället. Hamnat i en ond cirkel.

Har som önskemål att det framförs till Auran.
Att nästa kommande version av Trainz eller om det går via en uppdatering.

Att det tillkommer en funktion att man kan Arkivera eller ta bort hemladdade objekt i Trainz redan.

Typ att man sätter ut ett hus på bordet och upptäcker att detta hus inte riktigt är i min smak. Att man då bara markerar det huset och får det arkiverat eller borttaget.
Skulle vara guld värt för mig, att slippa köra TrainzObject och leta efter objekt som man vill ta bort.

Det vore kanon om ni på STW. Hade lust att framföra detta till AURAN.
Skulle gärna själv göra detta, om nu inte min engelska vore så förbaskat dålig och jag vet inte vad jag ska skriva eller uttrycka mig, för att dom ska förstå.

Vore även kul och höra om ni andra sitter med samma problem och hur ni försöker lösa det hela.

Bengan.
Bengan besöker inte forumet just nu  
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Kan man kontakta Auran med förslag till förb.?? mr. desa Trainz - Allmänt om Trainz 3 2005-01-08 12:24
Till er som har nära samarbete med AURAN. Bengan Trainz - Allmänt om Trainz 3 2004-11-28 14:34
Gblss-y på Gbs-chassi på väg till Auran Bengan Trainz - Allmänt om Trainz 1 2004-03-30 20:30
Auran släpper PaintShed till MSTS Fredrik MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 1 2002-09-16 21:53
Auran Paint Shed till msts Fredrik MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 0 2002-05-30 22:26

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:58.