![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
OK. Det var det jag tänkte.
Lägger ett frågeformulär ang. tutorial strömavtagare här också i fall någon kan hjälpa mig. Det hela rör sig från Sidan heter World of Trainz som finns här uppr i detta forum. Vad jag förstär vad det gäller att länka samman strömavtagaren så är väll dummy b.r.main fadern i det hela. Jag länkar b.r.frame upper till fadern och base plate upper till b.r.frame upper. Sen är det löngn te fa... att komma rätt. Det finns ingen egentilig beskrivning i tutorielsen om vilken väg man skall ta. Bara visar hur själva Display Subtree skall se ut för att det hela skall fungera. Någon som har ett tips jag kan använda mig av. Är ganska nära nu känner jag. Kalle KAH |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ny "tutorial" för att göra produkter till LARS | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-03-28 18:21 |
Bra Tutorial | lan | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 0 | 2002-10-06 19:38 |
tutorial till gmax | frångrubbe | 3D-design - Trainz | 2 | 2002-07-19 15:48 |
Scenario tutorial | agdor | Scenarios och scripts | 1 | 2002-07-13 10:41 |