![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#26 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Ser snyggt ut, men cabben måste nog spegelvändas.
Sen ska jag inte göra en RIKTIG cab utan bara en 3Dcab för 5-vyn och dom utvändiga vyerna. Lokbesättning ska också till likaså detaljer på tendern.. I den här "betan" finns det mer att lägga till på modellen, det är felaktig prestanda på både lok och tender och vissa saker måste finslipas, ev. kommer det bli äkta svenskt tjut också. Men om ni nu inte kunde hålla er så får ni stå ut med dessa små skavanker. Jag tyckte det blev ett sånt sjujävla tjat om när det skulle släppas vilket gör mej GALEN!! Så hawk fick tillstånd. MEN, detta innebär inte att jag kommer släppa andra byggen för att ni tjatar! Jag har mina principer och jag följer dom stenhårt, det här är bara ett ovanligt undantag. /Jonatan
![]() Choo choo fox Senast redigerad av Jonatan den 2006-05-24 klockan 18:48. |
![]() |
![]() |