![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Hej alla
Jag har laddat ner och installerat MSL demo, senaste versionen. Har läst de inlägg jag har sett och kompletterat med olika kuid. Har dessutom gått igenom alla readme-filerna som kommer med demo-zip-filen. Får felet enligt den bifogade bilden. Jag använder den elektrifierade varianten av BJH-banan. Spelar det någon roll? Vad gör jag för fel? Är det något som saknas? Hur kan man ta reda på vad som eventuellt saknas? ![]() Tacksam för hjälp! Hälsningar Richard Senast redigerad av Richard70 den 2006-10-03 klockan 22:23. Anledning: fick inte in bilden första gången... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Ledsen, jag ser inte bilden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Själv använder jag TrainzObjectz för ta reda på vad som saknas.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2006-10-04 klockan 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|