![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bra idéer Byggare Bob!
Men det kan dock inte vara nånstans mellan Borlänge och Stockholm. Hur tar sig färjorna till ön? Fortsätt och kom med idéer och jag tar gärna emot en hel historia också! Gjorde en details-bild:
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bygget fortsätter med utplacerande av järnvägsövergångar. Kommer finnas både med och utan ljussignaler och med och utan bommar, beronde på behov...
På den kombinerade väg/tågbron på dom första bilderna ville jag egentligen ha fungerande biltrafik, men får skippa det. Nu har jag ställt ut några bilar där istället...
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Tjusiga bilder! Känner igen någon av bilarna ![]() MVH Kenneth
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Kul att du fortsätter bygga! Fina bilder! Ta´t lungt och bygg säkert. Det kommer bli bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|