![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare ssg
|
![]()
Såg Krilles bilder i en annan tråd. Vill inte vara sämre. Här kommer tre bilder från den oerhört vackra månförmörkelsen. Bland det svåraste och fota är nog Rymden. Avstånden gör det omöjligt och få in en bra skärpa. Lyckades hyffsat på de två första men den sista blev omöjlig hur jag än försökte...
Kommentera gärna ![]() Bild 1. Efter kl 23. Nu har det börjat Bild 2. Strax innan 12 slaget. Halva månen skymd Bild 3. Efter tolvslaget. I stortsett hela månen skymd
http://puggen.deviantart.com/ Senast redigerad av Eric B den 2007-03-04 klockan 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Asch, du fick ju bättre bilder än mig
![]() Snygga var de, naturligtvis ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Intressanta bilder från er båda, själv deppar jag över att någon kastat ut en slöja av dimma mellan mig och månen...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|