![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#34 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
Ort: Karlskrona, Sweden.
Inlägg: 192
|
![]()
Jag inser dilemmat naturligtvis - man vill få det så bra som möjligt, risken är väl bara att man inte kommer ur planerings- och revisionsstadiet för att det poppar upp nya idévarianter hela tiden.
Taktikens första grundregel: "Sätt upp ett mål och håll fast vid det" Spårplanen ser juste ut enligt mitt förmenande, men innan man kan ge fullständigt omdöme bör kanske en stilla undran "besvaras"; Hur ser det ut ur ett annat perspektiv? Från Sidan? Hur mycket av spår & växlar kan man ha överblick över (har du tänkt dig att ha) om båda planen har samma areal? "En lekmans stilla undran"
__________________
Moving Steel on Land, On and Under Water, proud Photographer |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|