![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
"Jag är en tjatig typ det vet jag. Det ända är att jag vill se några fler bilder på regina. Helst på transito eller gul regina vad nu det företaget heter."
Kolla igenom hela tråden! Både jag och Totte har lagt ut bilder på Västtrafiks (gul) Regina. Än sålänge finns inte alla målningar, då det är nått som inte prioriteras först. Först bygger man klart modellen och sen gör man alla dom olika målningarna! "Kommer det att finnas inredning i den första versionen?" Ska egentligen byggherrarna svara på, men jag tror det är därför den dröjer!? Det är inredningen som ska byggas...
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|