![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Här kommer lite nya bilder. De två första från ett område i rutten det känns som det var en evighet sedan jag byggde. De två andra från de område jag byggt på ikväll. /Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Det är toppenfina bilder och bra byggt! Leve MSTS! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Kul att se att att det händer saker på MSTS, nu när KRS, skulle formligen "krossa" msts.....hehe ![]() Jag jan bara seja, att jag provat KRS och ja vart välldigt besviken. Visst va de snyggt mä vajande gräs mm, men resten då? Nä msts är de som gäller, tro mej och fler hundra tusen andra.... ![]() Sedan så hoppas ja på MSTS2......
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jaha då var det gjort! Vadå? Jo nu har MBJ landkap längs hela sin sträckning visst det återtår en hel del b.la. saknas lampor,biltrafik och skyltar men det känns ändå som en milstolpe att kunna köra hela rutten utan luckor i landsakapet. Toge en tur med detta tåg......
Tack för uppmuntran Totte och Hawk /Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Vilken toppen rutt det kommer bli. ser verkligen fram emot att köra på den.
vilka spårpaket kommer man behöva ha för att köra på bana? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag har under bygget änvänt både Scale Rail, X-tracks och New Roas. Varför så många kanske någon frågar sig. Scale Rail är de som ser bäst ut. Dessvärre är det inte komplett utan saknar främst Dubbalkorsningsväxlar och många spårkorsningar. För att kunna bygga de spåranläggningar jag ville ha i rutten behövde jag även anända X-tracks. New Roads hjälper till att reducera antalet objekt i Tilen eftersom det ger fler och längre vägbitar än som fanns i orignal paktet som följde med MSTS. Hoppas detta givit dig svar /Magnus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
tack för svaret Magnus,
har haft en del problem med Scale rail, har inte lyckats installera det. Har du eller möjligtvis någon annan på forumet tid och lust med att skriva ned en installationsbeskrivinig, så enkelt som möjligt,gärna i punktform. Så att jag kan köra de rutter som kräver Scale rail däribland din spännande rutt. tacksam för svar, trevlig helg |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|