![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej
Dammade av lite äldre skivor för att se vad man kunde hittta där.... Och titta här vad jag hittade ![]() Nu är det ju inte 100 på att detta går att göra så mycket åt detta eftersom det finns en hel del dynamiska spår ![]() MVH Kenneth PS Skall kanske tillägga det att om man använder SR kan man komma ner en bit i "objects/tiles" eftersom det finns andra spårbitar så att antalet spår blir mindre. Det höjer ju FPS en aning. DS
__________________
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så ![]() Senast redigerad av knebert den 2007-10-09 klockan 20:12. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|