![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tack för tipsen!
Euro Truck Simulator låter mycket intressant...
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
Hej du
![]() De va länge sen...... Ja jag går inte i någon KRS-yra..... Verkar som att de får bli MSTS i fortsättningen oxå.... ![]()
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jo va ett tag sen, jämfört med KRS så hoppas jag ner på MSTS2 pga dom animatioms effekter mm som n har i F`SX. Jo dom säger att FSX bara funkar i Vista, men dom har lite fel XP kommer att sköta den fint med. Att dom bygger på FSX är ingen surprise eftersom man kan göra så mycket med den motorn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ja, ETS verkar mycket intressant, även om scs är bra på att hypa sina spel (Vem minns inte missnöjet över Convoy?
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ETS går nu att förbeställa inför releasen 2008-08-30:
Megastore: http://www.megastore.se/template/nex...93&source=1900 Gameshop.se: http://www.gameshop.se/?page=descrip...sjakt&id=50185 Ett måpste för alla lastbilsfans ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |