![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag kände nästan att jag blev lite utskrattad när jag kom med det här förslaget av dig Pson. Men, du som kan det här med TS, kan det inte vara så att med vissa grafikkort så gör det att spelet flyter på snabbare helt enkelt? Det kanske spar Ramkraft eller något och belastar grafikkortet på bästa sätt? Jag vet inte, men jag tyckte att det blev jävligt snyggt i alla fall. Precis som du.
MVH Patrik |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz vs. Train Simulator | Glyder | Allmänt om tågsimulatorer | 3 | 2004-09-18 19:04 |
Train Simulator Arcade | Bowmore | Off-topic | 0 | 2003-10-23 21:53 |
Katastrofljud i Train Simulator | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-09-03 18:43 |
Äntligen Tunnelbana till Train Simulator! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-10-22 18:51 |
Kan man det på Train Simulator! | vfp420b | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-09-25 13:12 |