![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Patrik!
Kan tyvärr inte hjälpa dig. När jag börja exprimentera med RE och det gick åt skogen, så fick man börja om (vet inte hur många gånger jag börja om!). Det var innan jag tog backup på rutterna. Därför, ta alltid backup! Om du ångrar dig eller att RE kraschar, så kan du bara lägga in kopian och fortsätta bygga. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsningar i en rutt | Perre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-12-18 13:17 |
Kopiera en rutt... | Pursche | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-12-09 11:36 |
Tänkte bygga en liten egen rutt... | fregge | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 10 | 2003-10-06 16:16 |