![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Har laddat ner Berlin U-bahn men kan inte starta C20 där.
Men tågen som kommer med Berlin U-bahn går att köra. Någon som vet varför? Berke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ok får väll låta den vara då
Berke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Nu har jag fixat mitt CMP och nu har jag tagit allt dit..
Men jag vet inte hur man får över tåget till spelet elr hur man laddar ner det.. Och ska det va massa filer som har med USA eller e det nåt annat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
När jag försöker ladda ner om jag nu gör rätt så kommer det felmeddelande såhär: Unable to download,the servers appears to be full. Senast redigerad av Dennis den 2008-01-11 klockan 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
Och hur skulle det vara med lite RTFM? (Read The F**king Manual) Manualen finns ju t.o.m. på svenska. Jag kan ge mig den på att alla olika varianter på hur man får in nytt content i TRS2006 står där! Var skulle det annars stå? Det är ingen hemlighet hur man gör men detta är inte tråden som handlar om hur olika versioner av TRS fungerar. Och C20-modellen är inget speciallfall! //Lars S Senast redigerad av UP6936 den 2008-01-11 klockan 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|