![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
kul att du försöker komma med idéer men är det inte bättre att posta i 3D-design. Hur som helst så har jag börjat bygga kring årstaberg, tantolunden och små småningom Stockholm C. Här är lite bilder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
då säger vi väl så
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
okej, jag har en grej i "verkstaden jag skulle vilja visa men, vanligt vis när jag ska ta bilder i gmax så tar jag bara print screen o kliper ut bilden i paint o lägger up, men hur renderar jag i gmax, kan bara det i rihno
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
jag laddade ner YAGMAX, men när jag ska rendera så säger det bara " please select camera-veiw port" jag hittar inget som skulle passa under den rubriken
Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2008-01-08 klockan 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() Ett vanligt problem!
![]() |
![]() |