![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
okej, jag har en grej i "verkstaden jag skulle vilja visa men, vanligt vis när jag ska ta bilder i gmax så tar jag bara print screen o kliper ut bilden i paint o lägger up, men hur renderar jag i gmax, kan bara det i rihno
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare v10
|
![]()
jag laddade ner YAGMAX, men när jag ska rendera så säger det bara " please select camera-veiw port" jag hittar inget som skulle passa under den rubriken
Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2008-01-08 klockan 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() Ett vanligt problem!
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare v10
|
![]()
Hur ställer jag in samerca veiwport då ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej alla Trainzälskare.
Jag vet inte om detta är rätt tråd att fråga i isåfall får ni gjärna flytta den. Men jag har en önskan bara å det är att någon skulle kunna omforma banorna som är gjorda till 2006 till att fungera till 2004, Eller att när ni gör banorna att dom fungerar till 2004 å (som jag har skrivit förut har väldiga problem med 2006). Ni som gör banorna ni gör det väldans bra. M.V.Trainzhälsningar Coffiehans |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare v10
|
![]()
okej jag fick inte rendering programmet att funka riktigt så det fick bli screen shot igen
![]() Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2009-11-24 klockan 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Tja, jag har ju min rutt Slättlandsbanan jag bygger på. Länk till tråden finns i min signatur här nedanför.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|