![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Säger som jag brukar säga, både Trainz och MSTS är bäst...
![]() Som Joel tipsar, BVE kan vara ett intressant alternativ. Som tidigare MSTS-brukare skulle jag vilja anföra följande angående MSTS, sett från eget perspektiv:
Lite PR för MSTS således, vilket inte betyder att jag inte tycker att TRS kan vara precis lika passande. I sammanhanget är kanske inte Rail Simulator att rekommendera, eftersom den då betingar ett betydligt högre pris såsom alldeles ny. Själv för egen del har jag svårt att se nån vettig anledning att gå tilbaka till nån av de "gamla" simulatorerna, då jag uppskattar den betydligt nyare plattformen med väsentligt mer detaljerade miljöer och fordon out-of-the-box än de gamla. Men, som pröva-på-tågsimulator-plattform, är dom ju gamla helt lysande, men räkna med att hämta hem freeware-stuff för att det riktiga nöjet ska infinna sig. Jag är inte alls märkestogen i dom här sammanhangen, trots att jag genom åren hållt fast vid MSTS. Så även om jag just nu tycker att KRS ger mest, ser även jag fram mot MSTS2. ![]() Senast redigerad av Mazz den 2008-03-17 klockan 20:45. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|